Beca Fundació Julià Reig/ESADE

La Beca Fundació Julià Reig/ESADE va adreçada als joves amb talent però sense recursos, de nacionalitat andorrana o residents a Andorra, per tal que puguin accedir a una formació de primer nivell en els àmbits del dret i dels negocis.

La Fundació Julià Reig i la Fundació ESADE han firmat un acord que permetrà becar els alumnes d’Andorra per ampliar la seva formació en diferents programes d’ESADE (www.esade.es). Amb aquesta col·laboració la Fundació Julià Reig vol donar oportunitats als joves amb talent, un dels principals objectius i reptes de la Fundació.

La Beca Fundació Julià Reig/ESADE finançarà durant quatre anys la formació d’estudiants de:

• Grau en Direcció d’Empreses (BBA)
  • Grau i Màster en Dret
  • MSC Programmes in Management i MBA

Per a més informació i per a les sol·licituds, els interessats s’han d’adreçar a:

Xavier Llenas Rossell
Servei de Relacions Corporatives
ESADE
Tel: +34 932 806 162 (ext.5445)
xavier.llenas@esade.edu